30-Tage-Foto-Aktion - Tag 26 | MissXoxolats Schokoladenseiten: 30-Tage-Foto-Aktion - Tag 26
>

Dienstag, 26. April 2011

30-Tage-Foto-Aktion - Tag 26

26 a celebrity you don’t like, and why.


Michelle Hunziker. Dummes und omnipräsentes TV-Blondchen. Ich find sie einfach schrecklich, künstlich, unsympathisch.

Welches "Sternchen" könnt ihr nicht leiden?

day...
01 a photo of you, taken today and the outfit you wore.
02 what’s in your bag?
  
03 a photo of your cellphone.
  
04 a day in the life, photographs taken throughout your day.
  
05 a photograph of yourself two years ago. 
06 a photograph of yourself without makeup.
  
07 a photo of yourself, not taken by you.
  
08 a photo of someone you fancy at the moment.
09 the contents of your fridge, mtv cribs style.
 
10 your dream wedding.
  
11 a photo of the item you last purchased.
  
12 your favourite movie.
 
13 what you want more than anything right now.
14 your current wishlist.
  
15 something you regret.
  
16 the most beautiful picture of your best friend.
  
17 a TV show you’re currently addicted to.
 
18 a photo of your house/apartment.
  
19 a photo of your handwriting.
 
20 a band/artist not many people know of, but you think should.
 
21 a photograph of the part of you that you dislike the most.
  
22 a photograph of the part of you that you like the most.
  
23 the next plan you have coming up that you’re really excited for
24 a song to match your mood.
  
25 a photograph of the town you live in.
 
26 a celebrity you don’t like, and why.
  
27 a photo of your favourite item of clothing.
  
28 a cartoon caracter that you´d love to meet in real life.
 
29 what’s in your make-up bag?
  
30 a photograph of yourself taken today + three good things that have happened in the past 30 days

Kommentare:

  1. ich mag sie auch überhaupt nicht mich schüttelts immer wenn sie im fernsehn is

    AntwortenLöschen
  2. die michelle ist mir nicht direkt unsympathisch, aber sie hat für mein empfinden zu wenig talent, als daß es ihre starke medienpräsenz rechtfertigen könnte.

    ich mag das duo pitt-jolie (oder auch brangelina :-D) nicht so gern. dieses mega-familien-ding, was die da aufziehen, ist mir irgendwie suspekt.

    AntwortenLöschen
  3. Hunziker & Klum! Unerträglich!!!!

    AntwortenLöschen
  4. brangelina finde ich mittererweile auch sehr nervig...

    =D Ich hab zuerst auch an die Klum gedacht, nach kurzem Überlegen ist mir die Hunzi aber doch unsympathischer...

    AntwortenLöschen
  5. Gülcan Kamps, Cindy aus Marzahn, Dieter Bohlen, Desire Nick....ich könnte noch endlos so weiter machen. Ugh.


    Ich habe dich getaggt:

    http://blog.dienstagskind.com/?p=618

    AntwortenLöschen
  6. Danke für den tag! Hab ich schon gesehen und ist so halb vorbereitet in der Warteschleife ;-)

    AntwortenLöschen